مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 10:252023-07-30اقتصادي

فارس من| مطالبه برخورد جدی با مافیای خو درو و کاهش قیمت ها


مخاطبان خبرگزاری فارس با اشاره به تأثیر وجود مافیای خودرو در گرانی و افزایش قیمت خودرو، از مسئولان خواسته اند تا دست این افراد از بازار خودرو کشور قطع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان درخواست مردم حذف مافیای خودرو در کشور است عنوان کرد ه اند که گرانی خودرو موجب شده است مردمی که درآمد محدودی دارند حتی قادر به خرید پراید هم نباشند.

  مخاطبان خبرگزاری فارس همچنین عنوان کرده اند: با توجه به اینکه بخش زیادی از نابسامانی بازار خودرو مربوط به مافیای خودرو است،  از مسئولان خواستاریم با گران فروشی و مافیای خودرو مبارزه و دست مافیا از بازار خودرو کشور قطع شود.

  مسأله وجود مافیا خودرو در کشور همواره مطرح بوده است و فاطمی امین، وزیر سابق صمت نیز بارها به این موضوع اشاره کرد و حتی در جلسه استیضاح خود که در 10 اردیبهشت امسال برگزار شد، به صراحت از وجود مافیای خودرو در کشور نام برد و گفت که ما در صنعت خودرو مافیا داریم، مافیایی که تخلف می کند، تهدید می کند، با مدیرکل من تماس می گیرند و تهدید می کنند، مافیایی که از افزایش تولید ناخشنود است.

  به گفته وزیر سایق صمت، گردش مالی بازار خودرو، قطعات و لوازم یدکی خودرو 2 هزار میلیارد تومان است، آیا این بازار مافیا ندارد؟ آیا در این بازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مطالبه برخورد جدی با مافیای خو درو و کاهش قیمت ها

فارس من| مطالبه برخورد جدی با مافیای خو درو و کاهش قیمت ها